Sunday, February 24, 2013

"Or..Or" in love /////// "Ili.. ili" u ljubavi

Month number 11, Task 5

Da li vam se čini da mi ljubav sami sebi često otežavamo? Kao da ona sama po sebi nije već dovoljno komplikovano stanje, pa je mi još dodatno zabiberimo... Možda je to zato što ne volimo da nam je dosadno, ili zato što čovek nekad ni sam ne zna šta hoće? Ili šta neće?

Anyway, nešto sam razmišljala koliko to u ljubavi ima puno "ili..ili" momenata, iliti nedoumica.

Da li je bolje biti sam na duže staze, ili u vezi koja nas ne ispunjava? Isto važi i za brak: srećan razvod ili nesrećan brak?

Da li sam ja zaljubljena ili volim?

Pa onda ono čuveno žensko: "da li smo mi sada u vezi ili..?"


Da li ga stvarno volim, ili volim ideju o momku?


Da li ga u ovom trenutku volim ili mrzim? (najčešće u momentu svađe)


Da li je on moja "druga polovina" ili smo samo dobra kombinacija?


Da li da mu pišem ili ne?


Da li je on stvarno taj ili da tražim dalje?


... mogla bih ja sad tako još hiljadu godina, a da ne bude:

.. izvolite sad vi.... Baš bih volela da čujem vaše mišljenje...

////////////////

English version

Don`t you think that we often  make love harder to ourselves? Like it`s not already complicated enough, and we are just adding to it... Maybe it`s because we don`t like to be bored, or maybe because a person sometimes doesn`t know what he/she wants, or what he/she doesn`t want?

Anyway, I was thinking about how many "or...or" moments there are in love, how many uncertainties.

Is it better to be single in long terms, than to be in a relationship that doesn`t fulfill you? The same is for marriage: happy divorce or unhappy marriage?

Am I in love, or am I falling in love (do I just have a crush)?

And that famous woman`s: "are we in a relationship now or..?"

Do I really love him or I do I just love the idea of a boyfriend?

Do I love him at the moment, or hate him? (often in moments of fights)

Is he "my other half" or are we just a good combination?

Should I text him or not?

Is he really The one or should I look further?

....I could go on for hours now, but not to be pretentious or like "who asked for your opinion", now it`s your turn. I would really  like to hear your opinion or experience on the topic..



16 comments:

  1. Što se mene tiče,mogla si da nastaviš da nabrajaš..baš su mi zabavne ove tvoje teme..;)
    Prilažem opaku misao koja nije "ili-ili" a koja se uglavnom rađa odmah nakon svađe:"..ma nikad to nije ni bila ljubav!!!!" ;)))

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ili: da li je to bila ljubav ili samo zabluda? :)

      Delete
  2. Eh ak se čovjek mora pitati jel to ljubav ili nije, jel to pravi ili nije - vjerojatno nije :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ako vise od ovih pitanja sebi postavlja, onda definitivno :)

      Delete
  3. naravno da volimo da komplikujemo..pogotovo Mi zene:)ljubav je prekrasna ali neki djavo nam ne da mira pa konstruisemo, zapitkujemo, trazimo neke znakove umesto da se prepustimo...
    u svakom slucaju,kada nije ljubav treba je prekinuti a kada je, ne treba joj traziti mane i rupe, vec je graditi i graditi ILI..postoji bezbroj jos saveta ali mi se cini da sto manje ih se pridrzavamo, BOLJE nam je!
    :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Definicije, definicije, definicije. Da znam na cemu sam.. Ponekad je stvarno prokleto biti zena :)

      Delete
  4. jooooj, ja nikad nisam umela da nađem prave odgovore, ali nekako mislim da su se oni iznalazili sami. Nekako, nisam uspevala da ostanem u vezi koja me ne ispunjava sasvim, nije to bila stvar izbora, već kad nisam zadovoljna to nekako iskoči samo...tj.ja pobegnem :)
    Sada sam već iiihaj u vezi a nekoliko godina u braku...i dalje kad dođe do neke svađe umem iz kože da iskočim a u mozgu mi se vrte svakakve gluposti, pa i to volim li ili mrzim, je l to zaista ljubav ili navika, bla bla...To što sam i dalje tu, to što sam uglavnom srećna, to što sam sasvim svoja je valjda odgovor na sve :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Lepo si sve rekla. Narocito poslednjom recenicom :)

      Delete
  5. Komplikejsn smo totalni. Too much thinking. Mislim da stvari idu mnogo bolje ako se bar malo opustimo.

    ReplyDelete
  6. Da, mi žene smo sklone preteranom analiziranju (kad se setim one ćurke Keri Bredšo, jeste da je izmišljen lik, ali baš preteruje) :-D Ljubav je, kao i sve velike stvari, u suštini jednostavna.

    ReplyDelete
    Replies
    1. ..samo joj se treba prepustiti..Da - Carrie je jedno vreme bila cool, ali posle ga je preterala. Kad se setim i onog njenog slaganja face sa dignutom obrvom! Pa onda usledi najgore zensko komplikovanje i filozofiranje...

      Delete
  7. Divno mi je ono napisano da ti ne treba neko da te dopuni već da te kompletno prihvati takav kakav jesi. E to je za mene ljubav.
    Ljubav nije komplikovana al treba se puno raditi na njoj. I najveća ljubav kada se zapusti se ugasi.

    ReplyDelete
  8. Moram reci-da slazem se, mi zene volimo da komplikujemo. ALI-da nisam komplikovala ne bi sada imala divnog muza i dvoje dece, tako da sam uvek za komplikovanje! A moze pitanje-da li je ovo srecan brak ili sanjam?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kako ti mislis da jeste, e to je :) U tome je sustina!

      Delete