Sunday, March 31, 2013

Big blog change

Ovog meseca blog Projekat 6x6 puni tačno godinu dana. I više nego očekivano mi je začinio život, i izmenio ga u jednom potpuno naprednom i dinamičnom pravcu. Bilo je tu puno izazova koje sam sebi zadavala: fotografisanja, DIY-a, kuvanja, istraživanja, razmišljanja, prisećanja, i još puno toga.

Projekat 6x6 je i bio moja prvobitna ideja blogovanja. Moj drugi blog CreaCtive se rodio negde usput, i vremenom mi je odneo mnogo više pažnje i angažovanja. Takođe je naišao na mnogo bolji odziv.

Kao što sam rekla u update-u opisa ideje Projekta 6x6, poslednji meseci njegove realizacije su se uglavnom odnosili na iznošenje stavova, istraživanja na neku temu. Drugim rečima, prioriet su dobili procesi koje se pre svega odnose na moje kritičko i kreativno mišljenje. Što je nešto što bi u potpunosti moglo da se uklopi i u ideju bloga CreaCtive.

Iz tog razloga, došla sam na ideju da od sada vodim samo jedan blog, delimično dopunjenog imena - CreaCtive way of life, koji će obuhvatiti sve ono što trenutno smatram da bi valjalo da bude na blogu koji vodim.

Pošto je tema poslednjeg meseca bila Proleće, namerno sam poslednji, šesti post ostavila za CreaCtive blog, jer će u njemu biti i nekog reklamiranja kreativnih devojaka, pa bih želela da što više ljudi vidi šta one imaju da ponude.

Bilo mi je lepo družiti se sa vama, i ovim putem bih vas pozvala da nastavimo da komuniciramo preko drugog pomenutog bloga. Ovo je njegova direktna adresa, a ovo je link za Bloglovin.

Do sledećeg pisanja, primite puno poljubaca od mene.


3 comments:

  1. Srećan rođendan, i da tvoj blog bude i dalje ovako inspirativan, jer volim project stil. Uvek mi je to bilo zanimljivo, samo to stvaranje, jer znam koliko zadovoljstva pričinjava kad nešto napraviš od, takoreći, ničega.

    ReplyDelete
  2. Cao kucko.
    Sretan blogorodjendan.
    Ja sam svoj blog otvorila danas, tako da cemo sledece godine u isto verme slaviti.

    Pratim te, iskljucivo jer postoji opcija da delimo racun za tortu za tacno 365 dana.

    Cmok, cmok.
    Ivet

    ReplyDelete
  3. Super je blog! Ja sam se u tvoj blog ucanila, nadam se da ces i ti u moj: http://ivanasdiary4.blogspot.com/
    Hvala ♥

    ReplyDelete